26.7.06

A

QUATRE

MAINS

19 comments:

Playmobil said...

Dodo,

Μόλις κατέβασα το σκονισμένο, αραχνιασμένο λεξικό γαλλικής που είχα πάντα μαζί μου όταν Γάλλοι μυστικοί πράκτορες με απήγαγαν από την οδό Λένορμαν και με φυλάκισαν άδικα στα κάτεργα του Ίφ (εκεί γνώρισα και τον Κόμη Μοντεχρήστο, που με βόηθησε να αποδράσω μεταμφιεσμένος σε καλόγερο Βαβύλη αλλά αυτό είναι άλλη μια μεγάλη ιστορία)

Μόλις επιτέλους κατανόησα τι γράφεις, ήρθε στο ασθενικό μυαλό μου μια παλιά κινέζικη παροιμία που μου την είπε ένας Σημίτης στο Βλαδιβοστόκ: "Man who fight with wife all day, get no piece at night"

g help me said...

Άρχισαν τα όργανα...

dodos said...

playmobil,
τα ράσα τα έχεις κρατήσει;- αχρείαστα νάναι, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

Τι γίνεται με τον ονειροκρίτη στο βλογ σου, δεν πιστεύω να πας διακοπές και να μάς αφήσεις έτσι;

g help me,
μουσικότατος!

Oscar Grillo said...

Dodos...Cambiaste de foto!...Quien te ha visto y quien te ve!!

Como dijo Schopenhauer "Parerga i Paraliponema"

Playmobil said...

Οικοδεσπότη,

Τα ράσα τα έχω κρατήσει, είναι σίγουρη πηγή εισοδήματος για τις δύσκολες ώρες.

Ο ονειροκρίτης και το blog μου γενικότερα έχουνε πάει πίσω γιατί α. ξημεροβραδυάζομαι στο δικό σου β. ασχολούμαι εσχάτως με καινούργιες επαγγελματικές ενασχολήσεις (ψυθιριστά μην μας ακούσει κανείς άλλος: πήρα μεταγραφή μαζί με τη Βέφα στο Alter και μου προσέφεραν θέση να λέω τον ονειροκρίτη εκεί μετά τον μουσακά και πριν το ιμάμ - έχει και καλά λεφτά, φήμη, προοπτικές και γκομενάκια)

Το επόμενο σκίτσο μην το δυσκολέψεις πολύ στα γαλλικά γιατί θα δυσκολευτώ να σχολιάσω

P.S. Επανέρχομαι απόψε στον ονειροκρίτη με το γράμμα "Β",

Oscar Grillo said...

Mil perdones se me cruzaron los datiles (dedos)..En realidad debi escribir:
"Parerga i Paralipomena"

dodos said...

playmobil,
δεν σε προλαβαίνω, είναι σαν να παρακολουθώ τον Woody Allen σε stand-up comedy, βρέχει ατάκες!

oscar,
vos prefieres a mi ego ...barbudo?
Ja, eben, "Parerga und Paralipomena",
pero al blog acqui le gustan mas los filosofos griegos, jeje!

ralou said...

Αντί να φωνάζεις, δείρε την γυναίκα σου / τον άντρα σου δύο φορές την μέρα.
Εσύ μπορεί να μην ξέρεις το γιατί εκείνη/ος όμως ξέρει!

Οχι καλέ δεν το λέω εγώ αυτό!
Ο Νασρεντιν Χότζας το λέει!

Stavros Katsaris said...

Μην πατάς με τα παπούτσια μέσα στο σπίτι, πρόσεχε στο μπάνιο το έχω γλύψει, πρόσεχα μην πατάς εκεί έχω σφουγγαρίσει, μην βγεις στο μπαλκόνι έχω ρίξει νερά, καλά το καπάκι πάλι σηκωμένο το άφησες .............!!!!

dodos said...

ralou,
ήταν σοφός ο χότζας!

stavros,
πόσα χρόνια είσαι παντρεμένος, είπαμε;
(γιατί πολύ διαβασμένο σε βρίσκω!)

Alexiev said...

Muchas gracias por los comentarios a la carátula que postie en mi Blog... Esta bueno el análisis que hiciste... Siempre me gustan la frescura que tienen tus ilustraciones... Y la cromática es perfecta... El rojo en esta incrementa la sensación de violencia...

Playmobil said...

Και για συμπληρώσω το διάλογο του Σταύρου "... και πάλι κατούρησες έξω..."

Mauricio said...

Hola Dodos,,

Que estás diferente! Seguro es el calor...

Como marchan las cosas?

Goobeetsablog said...

Cool.

I like the scattered shapes in this one. -brian

Ergotelina said...

Blog hermoso!!!...Te encontré....

¿Las manos están luchando o se están bendiciendo?


:))...

Χρήστος Φασούλας said...

Ωχ... ελπίζω να μην το εμνεύστηκες αυτό από το τελευταίο -προτελευταίο μου, πλέον- ποστ.
(Κι αυτοί το... μαλάκα ψάχνουνε να βρούνε;)
:))

morgana said...

να πω μια καλημερα?


οχι?????!!!!

καλε γιατι βαρατε?

dodos said...

alexiev,
gracias, un abrazo!

mauricio,
oi, tudo bem?

playmobil,
έλα, ντε!

goobeetsablog,
glad u liked it, brian!

εργοτελίνα,
hola, querida, como estas?

χρήστος,
θα μπορούσε, αλλά είναι συνέχεια των προηγουμένων...

morgana,
καλώς την, πρώτη φορά στο βλογ μου κι έπεσες επάνω στον καυγά!

xenia said...

ε... κι αυτό πάντως f είναι... f for Fight :-(

Ξ.