15.1.08

...SOME FRESH AIR?

8 comments:

Anonymous said...

broccoli on mash potatoes?

Angeliki said...

ahahahaha brocolo pragmati! Parola afta egw katoikousa gia panta se afto to brocolaki:P

industrialdaisies said...

Ευχαρίστως! Υπάρχει κάπου εδώ γύρω και δεν το έχω αντιληφθεί;

ZouZouna said...

"""... some fresh air?"
...Where dear?

H.Constantinos said...

Ωω... Μα είστε πολύ ευγενής!
Ω, ευχαριστώ, μα δεν ήταν ανάγκη, δεν ήταν ανάγκη!
Ω, μα με φέρνετε σε δύσκολη θέση...!
Ε, καλά, αφού επιμένετε...
Ε, βάλτε λίγο, ε, 365 κυβικά, ευχαριστώ, ευχαριστώ, είστε ευγενέστατος, θαυμάσια, υπέροχα, αυτό το δεντράκι εκεί ψηλά πολύ μου αρέσει, ευχαριστώ, ευχαριστώ!

Anonymous said...

αυτά τα μοναχικά δεντράκια σε μικρούς λόφους μου θυμίζουν τις παιδικές ζωγραφιές μου........βέβαια ήταν πολύ πιο άτεχνα αλλά το θέμα ήταν από τ΄αγαπημένα μου

Mauricio said...

Dodos!

Me gustan las lineas y los colores;

Y el detalle del árbol está genial.

dodo said...

goobeetsablog LOL!

angeliki :-))

industrialdaisies Πρός Βάρκιζα πας;!

αγριο κερασοzouzouna Anywhere by the sea...

h.constantinos Παρακαλώ, παρακαλώ, μη ντρέπεστε, εσείς ειδικά, τόσον καιρό γείτονας !

ηλιογράφος Στις παιδικές ζωγραφιές υπάρχει μόνον ό,τι είναι σημαντικό...

mauricio :-)