24.3.09

AHOY THERE!

23 comments:

H.Constantinos said...

Θαλασσοδαρμένος curator...?

Anonymous said...

από τέτοιους καπετάνιους είναι γεμάτη η στεριά!

Olga said...

Η δύναμη της συνήθειας...

αθεόφοβος said...

Ετσι κάνω και γώ τον καπετάνιο!

dodo said...

h.constantinos LOL!

ηλιογράφος :-))

olga Βέβαια!

αθεόφοβος Έτσι!

Angeliki said...

Hahahahah teleios!!!!!Magkas kai karampouzouklis!!!!

ξι said...

Ωχ! Το παραπήρε στα σοβαρά!

Καλησπέρα :-)
Ξ.

Mariela said...

Εμένα μου φαίνεται ένας τρελαμένο φύλακας μουσείου....!!!!!

just me said...

Μύωψ και πρεσβύωψ μαζί _δηλαδή μεσήλικος_ που δε θέλει να το παραδεχτεί!
(για το επάγγελμα δεν μπορώ ν' αποφανθώ)
:) :) :)

dodo said...

angeliki LOL!

ΞeniAdda :-))

mariela Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές πώς αισθάνονται οι φύλακες τόσες ώρες μέσα στις αίθουσες με τα έργα, που οι επισκέπτες έρχονται και θαυμάζουν και φωτογραφίζουν...

just me Δεν το κρύβει!

Anonymous said...

Α, τον καημένο! Εμένα μου θυμίζει τον καπετάνιο Χάντοκ, από τα κόμικ του Τεντέν. Πραγματικός καπετάνιος, μόνο που δεν οδηγούσε πλοίο.

dodo said...

ΚΑΝΤΑΒΡ mille milliards de mille sabords!- όμως τούτος εδώ είναι κοκκινογένης... ;-)

GZ said...

Έξυπνο!

Oscar Grillo said...

You should have painted "Le Radeau de la Méduse".

Anonymous said...

haha

taking the long view?

ralou said...

Πέρασα, είπαν να κάνω κλικ στα σχόλια, άρχισα να πατάω μεικά πλήκτρα και ακούστηκε ξαφνικά
Ιιιικ Σκουιιιικ Ιιιικ Σκουιιικ...
Κοιτάω γύρω μου...
Τιποτα! Ολοι έχουν φύγει από το γραφείο, οι υπόλοιποι υπολογιστες κλειστοι, ο γάτος τους γραφείου κοιμάται στα σκαλιά της εισόδου...
Μα τι κάνει έτσι; τι ακούγεται;
Α μπα! Τίποτα! Είναι που έχω σκουριάσει για τα καλά...
Αλλά θα λαδωθω και θα επιστρέψω σιγά σιγά.

Και τι ωραία τα διαφορετικά χρώματα στις τρεις θάλασσες σου dodos!

dodo said...

GZ :-)

oscar grillo LOL!

goobeetsablog ;-)

ralou Καλώς την, επιτέλους, σαν τα χιόνια, χρόνια και ζαμάνια, πού είχες χαθεί, κλπ, κλπ! :-))

maika said...

..μπορεί και να ζει λιγάκι τ΄όνειρό του...
;0))

pandave said...

Well, at least from where he is, he won't get sea legs!

Rynoventoux said...

Εγώ πάλι προσπαθώ ν'αναγνωρίσω τον...βαθμό του καπετάνιου, αλλά εις μάτην! Μάλλον ούτε ο ίδιος τον ξέρει.

Belinha Fernandes said...

This one is so very great!!!Adoro este!Sobretudo por ele ter subido acima da cadeira!

just me said...

...αποφάνθηκα για την ιδιότητα του κυρίου: εξαρτημένος αναγνώστης/θεατής του μπλογκ σου!
:) :) :)

dodo said...

maika Μάλλον...

pandave LOL!

NM Μπορεί να φαντάζεται ό, τι θέλει...

belinha :-))

just me Λες; :-)